Friday, April 12, 2013

sihat dan cantik dgn mudah..rahsianya..

Wrote by Lynn Easyanz at 2:03 AM
Assalamualaikum,
Hari ni jer mood nk menulis kau datang bertubi-tubi..ade jer yang nk di share dgn uols..ha..tanda kasih i pada uols gitu..shring is caring katanye..

ha..kali nie nk share..mcm mana i menjana pendapatan di samping menjaga kesihatan dan kecantikkan i nie ha..(cantik ke?"sihat" yer..haha)..ramai yang selalu mengomel a.k.a merungut yang gaji bulanan tak cukup..lagi besar gaji lagi besar blanja..mami i ckp,besar periuk nasi besarlah keraknye haa..so ramailah yang mula mencari pendapatan sampingan dgn cara berniaga..haa..kat sini i nk pesan sgt-sgt..jgn dgn mudah join apa-apa business tanpa usul periksa..tak semua business itu menjanjikan pulangan atau untung seperti yg di janjikan..so periksa betul-betul ok uols..

ada plak yang memerlukan modal yang ribu-riban (ade ke perkataan nie Lynn oi??) utk memulakan business tersebut..ada pulak yang produk itu sendiri mencecah sampai ribuan ringgit hingga menyebabkan pelanggan terpaksa membayar secara ansuran kerana tidak mampu membayar penuh dalam satu masa..nahh di situ secara tak langsung antara faktor yg menyebabkan kita sendiri pun sukar utk mendapatkan pelanggan utk produk kita uols!!..dua-dua pihak susah..nk business utk menyenangkan tp jadi sebaliknya pulak..

amboi..dh mcm bersyarah dh i kan..hihi..well nilah akibat menulis di malam hari..haha..
so..byk research yg i buat sblm memilih business yg nak di jadikan sumber pendapatan sampingan i di samping kesihatan and kecantikan  terjaga..
eh hello..nk join jadi member tak sampai rm100 pun ok!!!apa lagi join terus..Tips:perniagaan yang terbaik adalah perniagaan yg memerlukan modal yg sedikit tetapi pulangan yang byk...haa..mmg memenuhi syrt sgtlah SD2 nie..mesti uols dh pernah and slalu dgr kan..SD2 smakin meletop dh sekarang nie di pasaran..yes mmg ini Multi Level Marketing (m.l.m) tp ini yg berdaftar dan SD2 nie berada di tempat yang ke-78 di antara seeemua m.l.m yg berdaftar ok..sama mcm AVON sumer tu jgk..mempunyai kedudukan yang kukuh..

i join secara suka-suka..tak niat nk serious pun tp bila dh join rasa seronok pulak business nie..
utk lbh details ttg SD2 nie,uols leh tgk sini..mcm-mcm ada..jgn rambang mata sudeyy..hehe
i join bkn jer sbb nk tambah pendapatan sampingan tp sebab utama i ialah kesihatan i dan keluarga disamping kecantikkan jgk terjaga...SD2 utk kurus..Alpha Lipid the whole family blh mkn ok..dr dlm perut smpai lah dh tua ha..kan ke sgt berbaloi tu dan menjimatkan?

ok rasanya tu jer nk share utk entry kali nie..
ha..nk join iols tak uols?blh jer..jgn malu-malu uols..anything just let me know ok syg-sygku..

Wassalam :D


bingkisan LyNn : bersama kita menuju matlamat bebas kewangan bak kata pakar perniagaan online kita En.Irfan Khairi..hehe..he is my idol yaw!!

2 comments:

Unknown said...

wah, moga brjaya k!

eh, ingt yg awak prnah masuk segmen bloglist lelaki ini? sy dah update bloglist trsebut. jom terjah!

Lynn Easyanz said...

thanks u ;-)..done skodeng ur blog..hehe

 

Design by LyNn Easyanz