Sunday, April 07, 2013

jom check it out !!;-P

Wrote by Lynn Easyanz at 6:31 PM
Assalamualaikum
Di petang yang indah ini..ingin ku kongsikan beberapa perkara yang molek di kongsi bersama..
peeeerghhh...ayat novel kau!!!...curlassss x uols?hahah...skim A habes!haha...

sekarang nie..mudah sgt kita tgk manusia yang sombong,takbur,hasad dengki dalam diri,rasa diri tu hebat berbanding yang lain..actually takut berdepan dgn mereka nie..bukan takut di sebabkan sikap mereka tu..tapi takut memikirkan diri mereka itu sendiri..bertapa angkuhnya mereka di dunia yang sementara nie seolah-olah tak ada dunia yang pasti itu..huhu..

mudah menghina orang lain di samping membanggakan diri sendiri pada orang lain..tak takut menjadi hipokrit ..baik di khalayak ramai tp hakikatnya DIA saja yang mengetahui..nauzubillah..mintak di simpangkan dari menjadi atau berkawan mahupun bersaudara dgn org yang sebegini..(bersaudara?ohmy)
Muhasabahlah diri ketika kita rasa hebat....Jangan pandang rendah pada semua golongan...Jangan tabur benih benih syaitan itu dalam diri kita..Itu semua sifat syaitan...Beristighfar banyak-banyak apabila kita ada benih-benih tersebut..Hormat menghormati itu akhlak yang mulia.


ingat tu uols..tua mahu pun muda..ISTIGHFAR BYK-BYK bila dlm diri dh mula ada sifat-sifat syaitan tu ha..nak ke jadi syaitan uols oiii?tak kan?so?beringatlah..jgn terlalu ikut sifat amarah dlm diri tu..

i pun akan menggeletar je satu badan bila cuba tahan dari sifat-sifat yang seumpama nie ha..tp ok wat..sabar tu mmg susah sbb tu besar ganjarannya..so apa lagi..byk-byklah BERSABAR ;-)..

peringatan untuk diri sendiri dan uol-uols jgk..
when i said 'uols', i mean you!!yes exactly you!

wassalam :D


bingkisan LyNn : biji sawi tau tak besaq mana haa?kecik jer ha...tu pun dah tak de harapan Syurga..tak gerun ker??


2 comments:

deno said...

salam... thanks ke blog dneo... btw, deno lukis guna Paint Tool SAI:)

Lynn Easyanz said...

o0o..yeker?nk try lah..hehe

 

Design by LyNn Easyanz