Sunday, May 07, 2017

Antara blog yang byk follower

Wrote by Lynn Easyanz at 4:20 PM
Asslamualaikum,
             Salam Ahad uols..wat pe hari nie..ok hari nie tak byk xtvt melepak di rumah jer and petang tulis blog di office..kau mampu?hahah..
           Oklah kali nie terasa nk share a few blog yg di katakan agak top lah followernyer..tak mcm follower aku yg sendu lagi syahdu nie ha..antara faktor blogku menjadi sendu lg syahdu ialah sblm nie ku jadikan blog nie private..so certain org je blh blog walking blog aku nie..atas sebab2 tertentulah..and after sekian lama barulah ku publickan semula..maka follower makin berkuranglah and aku pun semakin kurang aktif masa tu..blogger di kalangan kwn2 lak semakin tak aktif..yg ada mcm2 aktiviti..hiking sana sini tp xmo share kat blog..(mohon terasa yer..hahah)..yg rajin survey kedai2 mkn,kedai2 make up pun last2 ke laut jer blognye..(pun mohon terasa yer kwn2..wahaha)
            Maka jdlah aku seorang blogger terawang-awangan (ape2lah..faham sendiri ok tatabahasa aku)..so sbg semangat or pemangkin semangat utk korg2 yg dh tak aktif or yg mls nk hupdate blog tu..kali nie aku share beberapa blog yg di katakan antara yg top and agak ramai gak followernye.
          Mungkin dr sini korg dpt idea2 nk menulis blk ke..or korg excited nk turut serta dlm xtvt2 blogger ke..mcm2 lah..but if ade xtvt blogger jgn lak lupe roger aku skali ok..hihi.,..so leh refer bawah nie: -

1. Lyssa Faizureen – 55 308 Pengikut 

2. Fatin Liyana – 48 586 Pengikut 

3. Hanis Zalikha – 41 288 Pengikut 

4. Maria Elena – 34 616 Pengikut 

5. Cik Epal - 28 146 Pengikut 

6. Irine Nadia Marcello27 890 Pengikut 

7. Zack Zukhairi – 27 041 Pengikut 

8. Ben Ashaari – 25 828 Pengikut 

9. Jejari Runcing – 25 033 Pengikut 

10. yuyu Zulaikha – 20 880 Pengikut 

11. The Other Khairul – 18 361 Pengikut 

12. Nisa Kay – 13 701 

13. Tubelawak – 12 729 Pengikut 

14. Nurul Badiah Lai – 10 467 Pengikut 

15. Fatin Suhana – 10 186 Pengikut

          Actually aku pun tak habis blog walking lagi blog2 diorg nie sumer and wonder gak ape yg boleh buat or how diorg tarik follower yg byk kan..hurmm... antara yg mmg dh lama aku follow ialah Hanis Zalikha..minat dia dr sebelum jd artis..minat penulisan and video2 yg dia slalu share..once jd artis..dh tak follow sgt sbb dia pun dh jarang naw update blog..haha..why Kek nis why?selain tu..Maria Elena pun aku minat gak kapal dia yg agak crazynessss tu..entry2 dia..video2 dia..hadui..adore lah..her language..skeaping sedap..berabuk jer..i loike..but now pun dh kurang follow sbb since dh kawen..penulisan2 dia pun dh agak lain and jarang jugak update blog dh...hehe..yerlah dh berumah tangga kan..
              Haaaaaa yg lain tu tak knal sgt sbb tak follow so jom same2 kita blog walking jom!!!so oklah tu jerlah entry kali nie..petang2 nie idea kureng skit..adios amigos!!
Wassalam

aku si penulis di office..;-) 



xoxo,
akusimerah

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz