Wednesday, September 16, 2009

'soping' raya time!!

Wrote by Lynn Easyanz at 6:15 AM
assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh(style mcm dlm cite Qalesya..haha)..hari nie xkema pun since no transport nk bergerak...ingt nk kemas bilik n lipat all da baju dlm bilik aku yg membukit tuh..esk nk balik penang dh...adoi..malas tol kemas beg..bibik!!siapkan..hehe..anyway...last sunday aku gi soping dgn mama,safwan n ipah..kononnya nk cari bj raya kt aku n safwan...then safwan dpt ar..org laki..senang jer...aku gakk yg xdpt2..huhu...dr satu tempat ke satu tempat la..hurm..last2 rush la nk blk umah utk buka puasa...blk umah amik aji then kami suma straight to maple...hehe...kedai mamak la area2 umah aku jaa...jenuh gak berjalan hari tuh..a lot of fun gak laa...yer ar byk tpt yg singgah..tp tak dpt gak..huhu...spjg berjalan tuh..masa dlm keta ada la aku amik beberapa kpg gmbr...hehe...bkn slalu nk dpt soping raya dgn family ramai2 mcm nie..suma dh beso2...dh xmcm dulu..so as memory...aku pun amik la gmbo..hehe..kt bwh nie k..





ni gambar dgn mami..bkn sng dia nk pose utk amik gmba..nice shot la mama..






ni dgn ipah my sis yg nk tiru gayaku tp..haha...kind of ikan kaloi..haha..



dan inilah driverku..safwan a.k.a petaitaksedap..hahah..





at maple..saat di nanti hampir tiba..nyum..nyum..ane!!roti telur 2..perghh..

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz