Wednesday, September 16, 2009

seharian bersama nonie

Wrote by Lynn Easyanz at 6:50 AM
rabu lps 09.09.09 mcm yg dijanjikan aku gi buka puasa dgn nonie kt midvalley.kol 5 gerak dr kampus..smpai mid 530 mcm tuh..redah jammed lg..huhu..smpai2 ja trus jalan2 cari bj kat rania(kt mak rania ada gak..amik kesempatan tol mak rania nie)..then..dekat kol 6 kami gi cari port utk berbuka.plan nk mkn KFC skali full dh KFC haa...trus ja jln2 lg cari mana2 yg tak full..tgk2 kedai baru buka kt mid..Popeye namanya..kami trus masuk booking tpt n order makanan..nasib baik ada tpt lg..have fun jgk la even just two of us...penat berjalan dr satu kedai ke satu kedai dlm mid tuh jer la..cr bj kt rania..pas ja mkn..smbung soping lg..hehe..byk gak la yg soping..tp nonie jer la aku tlg bawa dia n tlg tgk dia soping ja..wakaka...then..dekat kol 10 mlm baru kami gerak nk balik..aku hantar nonie kt umah sewa dia then baru aku gerak balik ke rumah aku...satu hari yg penat tp enjoy n besh..anyway berbuka hari tuh at Popeya nonie yg belanja aku..hehe..tenkiuk bebeh...

sblm mulakan aktiviti hbskan duit kenalah kuarkan duit dulu..ahaks..!!



menu at Popeye..not bad..

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz