Wednesday, September 09, 2009

sahur aku..

Wrote by Lynn Easyanz at 8:50 PM
hari nie..09/09/09...aku dh bgn sahur trus ja mandi n tggu subuh..sambil tggu subuh..busan tak tau nk wat apa..aku pun tulis la blog nie...tp yg pastinya..sebenarnya aku dh tak leh tido..lg pun jap lg ada kelas yg xbest...so bgn sahur kol 5 td...trus jer mandi...sahur pun..minum je ha pg nie..tak rasa nk makan...harap2 hari nie satu hari yg indah buat aku:(.......y la 2,3 hari nie fikiran tak menentu ja...byk yg aku pikir..huhu..apa daaa.....skang dh 5.50..pergh..cun2 azan pun dh bunyik...tggu azan abis trus jer solat...td sementara tggu subuh..msg dgn kwn aku jap...then col dia..skali elok ja col dia..tpt dia dh azan...kuat tol azan...ingt salah col dh td..terkol org yg dok azan tuu..haha..mie2;)...oklah...xpjg rasanya nk tulis..azan pun nk habis dah...nk bersiap dulu...Assalamualaikum semua!!...

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz