Monday, January 28, 2013

Pray for them..Allahu Akbar !!!

Wrote by Lynn Easyanz at 7:38 AM
Assalamualaikum,
Diawal-awal pagi nie..tergerak hati nak masuk facebook sebelum memulakan kerja-kerja lain..
sedang membelek status-status kat facebook tu..tertarik dgn satu artikel nie..it's about SYIRIA..
hati terus terasa sayu,syahdu,sedih,pilu and semualah..andai mampu tolong mmg i nak sgt tolong..tp buat masa sekarang hanya doa yang mampu dikirim..so jom la kita sama-sama doakan keselamatan buat saudara-saudara kita di SYRIA......nah..di atas antara sebab-sebab kenapa kita harus tolong dan mendoakan mereka..apa lah salah lepas solat selain doa-doa rutin yang slalu di baca,selit lah sikit doa untuk SYRIA ok uols.. (dah mcm semanis kurma lak aku nie..ngengenge...)

pray!!

wassalam..


5 comments:

the malay male said...

yg paling asasnya, umat islam makin ditindas sekarang ni. hurmmmm

Lynn EasyYanz said...

so sad kan..sbb ramai yg masih xsedar lg..

aslvie adam said...

Sama sama kita doakan ......

Nick Nashram said...

saudara kita sesama islam wajib tolong.tak mampu nak tolong beperang bg pertolongan ngan derma kat diorang..tak mampu jugak doa setiap kali solat :)

Lynn EasyYanz said...

betul tu Nick..setuju..
aslvie,ye same2 lah kita..

 

Design by LyNn Easyanz