Monday, July 30, 2012

what a day ;-)

Wrote by Lynn Easyanz at 11:45 PM
Salam....Hari nie hari yg penuh dgn xtvt.First,aku EL since nk settlekn Optimus aku..bateri kong habis.so bawak gi bengkel kasi charge la..lama jgk..while waiting for that..aku and Adik gi pasar.hehe beli barang dapur..around kol 4 ptg dh settle so bergegas balik rumah..preparing for our buka puasa kt luar..balik amik Mama and Ieffah dan trus menuju destinasi..hehe..sgt penatlah actually..tp cool semua pun settle hari ni..Optimusku kembali ok..hehe..
starting..akulah..hihihi.......
 aku n Mr.Froggyku :D
 aku yang sengets
 Ieffah yang sengets..we look Gray aren't we?ngee:D
 Adik yang sengets
 Aktiviti while waiting for buka puasa..bagus-bagus..membaca amalan mulia
ni laks aktiviti aku while waiting for buka puasa..ahaks!
all this was our menu for today's iftar..Alhamdulillah

conclusion is..hari nie adalah hari penat aku..uhuks..now pun mata dh layu kot..huhu..tp nk jgk update blog usangku ini..hehe..last but not least jam dh menunjukkan 12.00 am..means..already 31/7/2012 sudah...HEPY BDAY TO ME..ahaks!!;)
Wassalamualaikum semuanya...slamat berpuasa dan jgn lupa sahur..babai.....


 LotsOfLuv,
AkuLynn

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz