Friday, July 27, 2012

iftar with yang TERSAYANGS

Wrote by Lynn Easyanz at 1:13 AM
Salam Ramadhan semuanya...mcm mana hari nie?ape xtvt korg hari nie?hari nie aku mengantok giler ahh di office..cannot focus..last2 a few minute before zohor..gi tido di surau jap around 10 minutes camtu..after that..hermm...xde la hilang nantoks pon..tp since keje berlambak..nk nantoks pun xsempatlah..arini lak bos nk dtg office tgk progress system..hadoyai..mmg agak rushing gak la..jawabnya..blk lambat la utk iftar dgn yg TERSAYANGS aku..huwaaa...but alhamdulillah..sempat lg rupanya..rezeki aku la kiranye..rushinglah..kuar jer office trus pecut menuju destinasi iftar hari ni which is Hotel Marriot Putrajaya..yg xtahan tu..sampai jer ade ke patut Marriot pasang lagu raya while we all berbuka puasa???sabar je lah..heheh..a lot of choices...mmg terbaiklah berbuka di situ..best..tiptop...aku ttp sempat snap beberapa keping gambar buat simpanan dan kenangan gitu.

 sampai jer nie la keje aku..hihi..muka basi balik dr office..itu aku..uhuks
 abg apis and safwan..smangats tuuu
 finally baru nk layan aku bergambar..hampes
 nie Justin Bieber aku...heheh..
 eating Oyster...taste like a s**t !!!eeeuuwww..first n the last ok..huh!
 Mamiku and Nyet ku
 cover jerawat kt pipi that why pose ini mcm..ahaks!
 me n Nyet
 muka senang hati perut kenyang sudah..haha
last but not least dgn bonzer aku..hahah..

so,inilah yg TERSAYANGS aku...harta yg paling bernilai I ever have..Thank you Allah..only missing Abah and Yaya..tak pa..next time we make sure cukup 'korum' OK;-)..nie jerlah cerita i ini hari..how bout uols..ok ker?harap semuanya berjalan dgn baik buat kita semua sempena bulan yg mulia ini...\
Hasta La Vista uols...Wassalammualaikum...


LotsOfLuv,
AkuLynn

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz