Monday, July 23, 2012

my day..fasting month

Wrote by Lynn Easyanz at 11:52 PM
Assalamualaikum semua..hari nie hari baru minggu baru...sesampainya di office..akulah yg rasmi office..sempena bulan puasa..dh mintak permission bos nk masuk awal n balik awal.which is masuk pukul 8 balik pukul 5...tp yg mntk bkn aku..officemate aku,Azman..tp dia mintak masuk kol 8 waktu negara mana pun aku tak sure la sbb dia smpai kol 9 lbh..haha...jgn marah Man ek..aku tau ko terkandas dek keperihatinan rakyat malaysia thadap excident2 yg berlaku..hehe.

So aku laks terlebih awal..7.30 dh dlm office..terbaek!!!..hermm..tpt jam 5 petang dh mula beransur pulang since dh janji dgn Cik Norul nk berbuka puasa sama-sama hari nie..alhamdulillah semua berjalan lancar utk aku hari nie.

                                     
 nie singgahsana rakan-rakanku
                                     
baru sampai..hangats sgt..wrapping pun xsempat buka hbs lg..hehe
 done unwrap...ngee...yang ni i punya..the day aku report..aritu gaks bos baru gi beli baru punya..tq boss:D
 yg hujung sana we make it our server..so kadang bos yg guna that PC


okeh...so inilah singgahsanaku...dimana tpt aku mencari rezeki gitu..hehe..so pada semua..
...Selamat Menjalani Ibadah Puasa semuanya...wassalam.......




Cita-citaku,
LyNn04

1 comments:

syuhada said...
This comment has been removed by the author.
 

Design by LyNn Easyanz