Saturday, August 06, 2011

ramadhan ke-5 , 2011

Wrote by Lynn Easyanz at 2:29 AM
Hari nie dh masuk hari ke 5 puasa utk 2011..perghh..pejam celik jap jer dh nk sminggu..ishk2..anyway,hari nie berbuka kt umah dgn mama,aji n adik dgn domino pizza since mama xnak masak..yummyy!!!..hehe...akulah paling byk mkn..pizza ok..hehe..aduhh..adik tgk ja aku mkn sambil menggeleng kepala..haha..well..bukan apa..sbb aku xmau bg dia pizza..hahaha../tp at last i bg u jgk kan..jgn nangis na...

Then after berbuka..lepak tgk tv jap.Then siap2 aku n adik kuar.kononnya nk gi bersukanla..at last aku malas..hehe..pujuk punya pujuk..adik stuju la cancel plan asal nk gi bersukan..kami trun KL jalan uptown,danau..hehe..tp xlama sbb aku dh mula rimas dgn kesesakan makhluk2 bumi dan asap2 rokok.

Settle pusing2,trus balik umah...sepanjang jln balik rumah byk la yg dibualkan dgn adik....ishk2..harap2 semuanya bukanlah umpatan..ohohoh...

oklah,jam dh menunjukkan time to sleep;)...lets jom..nanite allzzzZZzZ..


e-class,
LyNnEmiYa

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz