Friday, August 12, 2011

Missing a.k.a kehilangan

Wrote by Lynn Easyanz at 12:14 AM
Talking about MISSING..Suddenly aku rasa kehilangan.Tahun nie,buka puasa tersangat jauh bezanya.tak meriah mcm tahun-tahun lalu.Aku rindukan suasana lalu.Tahun nie buka puasa,xramai di meja.most of the time beli sj makanan di bazaar yg sah-sah tak sedap.
Sometime aku lebih prefer makan di luar eventhough ala kadar jer berbuka tu tp at least aku tak rasa kehilangan sgt..:-)...
Rindu semuanya di meja...Apis,Safwan,Yaya,Ieffah,Aji and of course la MAMA ABAH..Complete set..heheh...bolehkah?Please,please...
Anyway skang di office.aku sampai awal.yg lain belum sampai so amik kesempatan layan blog jap.heheh..harini ape plan?balik keja..mandi siap-siap,kuar buka puasa dgn kawan.before that gi pusing-pusing cari rumah sewa.berbuka di mana hari nie?ntah leeeer...yg pasti mmg nk buka di luar..
So oklah.dh nk mula kerja...take care uols..;)


aweks bz,
LyNn04

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz