Wednesday, August 10, 2011

Da Mines

Wrote by Lynn Easyanz at 1:52 PM
Hari nie kerja macam biasa tp biasalah during Ramadhan masuk awal and balik awal.So that bangun awal la lately..jd penat skit rasanya.Adik tido rumah last nite so pagi nie bangun then kuar rumah gi kerja sama-sama lah..huarghhhh.. Kat opis plak..asyik gelak dengan telatah sue...opismate aku.ada jer dia nk wat lawak...haishh..so tak da la mengantok kt opis kan..hehe..sue-sue..luv u lah..muah2..hehe..then balik kerja araound 4 something. Setibanya dirumah,duduk sekejap,sembang-sembang dgn mama then bangun mandi,solat and siap utk kuar buka puasa dgn adik.Today our destination is..DA MINES..herm..tetiba rasa nk ke sana lak kan..so pegi je lah.on da way ke sana biasalah..jemmed kan..huhu..tp xpa.kami berdua kan so tak terasalah busannya.tup,tup..dh sampai. Sampai jer terus ke Popeye sbb aku rasa nk mkn Popeye...settle buka puasa,after citcat-citcat,kami pusing-pusing mines .tak tau kenapa,aircond mines hari ni sejuk sgt so disebabkan kesejukkan yg melampau..kami singgah kedai Shawl.adik nk beli shawl and dia belikan aku satu..nice..thanks adik..tantikk...settle,sambung jalan-jalan lg,then ternampaklah casing PSP warna merah!!!hoho..susahnya mau cari warna merah so adik trus berhentilah..apa lagi aku mmg nk la kan..tgk-tgk mmg cantik so tanpa pikir panjang belilah for our PSP.Adik warna biru and aku merah....nice beb..hehe..later i upload da pic yea..hihi..jgn jeles.. Selesai semuanya and badan pun dh terasa penat..kami pun beransur pulang..around 9 something smpai rumahku.thanks again to adik hantarkan aku pulang.. So this is our xtvt for today.Esk??laen crita plak ok..penat,letih,ngantok sume ada but enjoy,best....olah that it for today..hopefully tomorrow will be more fun :-)

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz