Sunday, January 16, 2005

jeng..jeng...jeng....oh...KPTM ku..

Wrote by Lynn Easyanz at 10:36 AM
assalamualaikummahabahfillah..
ape khabar sumer..huu...aku tak jadik balik hari nih..esok ler plak aku bernagkat pagi2 bute ngan mu lovely daddy..(huh..mcm ler jauh sgt aku nk berangkat tuh..kalo mcm abg aku gi UK tuh ok ler gak..heheh)..ape pun berangkat gak namenyer..hehe..erm..rase syok pun ade rase tensen pun ade..yeler..tinggal ngan housemate ni mane ler same tinggal ngan family..yer tak?erm..ape pun..this is my final year..aku sure rindunyer saat2 kat KPTM tuh..dah ler sem nih pendek jer..tak cukup tuh..cuti her tak abis2 kang..raya haji ler,thaipussam ler..ntah ape2 ler lagik nanti..tup,tup,dah final exam..annual dinner..dan abis ler..tanggungjawab aku pada KPTMAS tuh....tinggal ler aku KPTM tuh utk selama2nyer..huhuh..sedih gak ler coze..byk kenangan dah aku kat sane spjgn study situ beberapa thn nih..huhuh..ape pun walaupun dah tinggal aku tetap akan ingatkan ko 'KPTMAS' oi..hehehe..dun woly..
erm...ok ler..borng seh..tak de ape nk di citer lagi kang aku ngarut ntah ape2 ler plak kang..huhuh..ok ler wassalamualaikum........

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz