Friday, January 07, 2005

Trajedi yg mengejutkan aku..huhuh...

Wrote by Lynn Easyanz at 2:00 PM
assalamualaikum sumer,
erm..tak der ape sgt yg nak aku citer ari ni coze cam biase ar..still in holiday..so nuthing intresting..ari ni ade kenduri arwah jiran aku wat.cukup seminggu lebih ar anak dia 'pegi' akibat tsunami baru2 ni..huhu..sedih tak abis lagi..tapi aku gi makan jer..hehehe..muahaha..coze tahlil diorg wat kt masjid..hehe..
erm..ok ler meh aku kongsi satu trajedi ngan korg sumer erm..sape2 ar yg bace blog aku ni....kelmarin iaitu 05/01/05..ade satu trajedi jadi kat aku..huhu..gerun aku coze aku tak pernah lalui hal2 yg seumpama tue..aduh..tensen aku seharian...sampai ler ari ni bengong jer aku jadiknyer..jgn tanye ar trajedi ape segan aku nak citer..huhu..tapi mmg terketar2 aku mase tangan aku tak pernah2 terketar2 mcm tu...huhu..dugaan tol..tu pasal aku paste kan lagu pasrah segalanye tu..(huh...kononnyer pasrah ler tuh..hehehe).tapi ape leh wat..tak pe benda dah nk jadik..so let it be!!!
ok ler aku nk gi 'lepak' kat portal kolej aku plak...saper2 rajin gi ler join portal kitorg tu..tapi baru jer lagi ditubuhkan(hampeh..elok ar aku pun nk abis dah blajo kt situ baru nak ade)..so masih dlm proses kemas kini..so byk lagi kekurangan..ape pun jom ar sesame kita meriahkan portal tu.so ok ler..aku nk gi edit ape yg patut dan yg tak patut..huh..elok dh nk kuar dr kolej tuh baru wat dah tu tak cukup tu..suruh aku lak jadik moderator..huhu..haa..mode sungguh ar ni..lingkup jugak kang..heheh..ok ler sumer..

bersihkan diri,
sucikan hati,
hiasi peribadi,
jaga diri,


Ilalliqa Maas Salamah..

wassalam..

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz