Saturday, January 15, 2005

Berakhirnyer * H o n e y m o o n* Aku...........

Wrote by Lynn Easyanz at 12:23 AM
hai sumer...hopefully sumer yg bace blog aku nih sihat wal'afiat hendaknyer...mcm yg korang tau ar..hari ni ade lah hari terakhir honeymoon aku..heheh..tajuk jer kasik gempak..bukan honeymoon ape..berakhirnyer semester break aku..so..this sunday my clas will be start..huhuh..abis ler zaman kegemilangan aku bertenet...kat umah sewa aku mane ade pasang tenet..huhuh..lari budget beb!!..penjimatan terpimpin lah katekan..hehe..so jarang ler aku leh bertenet..muahahah...i will miss those time...
heh..ape tah lagik kali ni ade lah final sem aku..miahaah..adoi lah..'jenuh' kena struggle skit coze result aku tak se'cun' aku(hehe..perasannyer..)..yup..result aku kureng memuas kan hati ar...so kena byk catch up skit sem nih..huuhuhu..
pergh!!!!!nk citer skit nih..semalam adelah registration day at my college..huhu..cayer or not..aku dr pagi punyer register..petang around 4pm baru sumer settle..seharian aku terpacak mcm komtar..huhu..sakit kaki,sakit pinggang,sakit badan and the most important thing is..SAKIT HATI SIOT!!!!!haa..mmg aku bengang giler..mane taknyer..care pengendalian tak sistematik..huhu..ape nak jadik ngan KPTMAS ni haa..harap2 ade ar improvement skit di mase akan dtg..tensen aku seh..
huhu..dah ler aku dirundung satu masalah..(ces..bersastera ler plak..huhu)time tuh..termenung jerk kejer aku.aku pun tak perasan.sampai ade kwn2 yg tegur.baru aku sedar...aduh,aduh,tapi hopefully diorg tak perasan ler and just ingatkan yg aku nih termenung biase jerk..huhu..sory ar kwn2..aku tak se'best',seceria,se'hepy' dan yg paling penting tak se'brutal' slalu..muahaha ..huhu.i tried to smile but jadik sumbang jer senyuman aku tuh.tapi dun woly..i'll be ok jer nanti ek..huhu...biase ar manusia tak lekang dik masalah..hehe..(heh..feelingnyer aku nih..uuuweks)
ok ler rasenyer ni jer yg nak aku kongsi ngan korg sumer..until then take care of yourself and always think of Allah......asta la vista bebeh.....assalamualaikum...

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz