Saturday, December 03, 2011

Saturday and swim ...

Wrote by Lynn Easyanz at 11:54 AM
Hello Saturday!!..sape tak suke Saturday kan..hari cuti sedunia..macam-macam plan,activity yang di rancang...aku plak..at first i thought this week gonna be my worst week eva..but then suddenly changed...hehe...ade orang ajak gi swim la plak and willing to take me there.waaah....best ler..tak perlu jadi driver..hehe...aduhh..rindu sangat lama tak swim..ntah-ntah dah lupa taknik-teknik yang di ajar cikgu Ben..jangan marah ha cikgu...sangat teruja la plak...at least ade gak bersenam minggu nie..
Anyway...since aku bergerak active dengan sukan swim nie..banyak swimming pool yang dah aku cuba...semua pun area Putrajaya....ok,best dan bersih..but i like most,Maritim swimming pool..even bayarannyer agak mahal,tapi aku suke gi situ sebab,orang tak ramai,it is indoor swimming pool and ok la for me..the other one,sebelah Maritim jer..it is bigger than Maritim la and lagi dalam..supposely this one la yang lagi best..tp aku tak suke sangat sebab orang ramai..aku suke gi situ lepas office pun cume hari Selasa and Khamis sebab?Ladies day..so ramai-ramai pun,semua perempuan..tak la nak segan pun..
Satu lagi near Alamanda...this one skali jer aku gi tapi tak mandi just tengok Mr.Raden with her training...plan to go there after that,try the pool.tp,always kalah dengan Maritim...hehe..
Ade lagi,dekat Shah Alam...perghh..yang nie aku tak pernah try tp based on kawan-kawan dan orang-orang sekeliling punyer citer jadi tak lalu cheq nak pi...changing room kotor katanya..uweeekkk..mane tahan..so tak der nafsu langsung nak gi try..
So for all the blogger out there who love to swim,you guys should try the one at Putrajaya ok;-)...di jamin puas hati...if weekend macam hari nie,aku prefer masuk yg night session..start pukul 7.00pm..until 10.00 pm...orang dah tak ramai and leh conquer the pool...haha...
Oklah..mami nak mandi and bagi makan anak-anak bulus mami...hepy weekend yols!



Yang Blur,
LyNn04

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz