Saturday, December 31, 2011

BYE-BYE.......

Wrote by Lynn Easyanz at 11:36 PM
Hari ni hari terakhir 2011..byk yg jadi sepanjang tahun nie..pahit manis....semua ada..harapan..semoga thun baru nie...lbh baik dari tahun-tahun sebelumnya..azam aku?ntah ler..nk cakap kang tak jadi plak kan..so..biarlah rahsia..haha..
Biasanya New Year jer semua confirm la nk kuar jalan-jalan ker,lepak mane-mane ker kan..tp tak bagi aku..aku duduk umah jer..such a boring kan..hurm..ape bleh buat..tak mampu nak kemana pun...duduk umah dari siang smpai malam ngadap tv jer..smpai tv pun dh nyampah tgk aku kot..hehe..
Tak lupa gaks hari ni ade kawan-kawan aku yang celebrate birthday
..HEPY BESTDAY,HEPY BORNDAY AND WISH ALL THE HEPY-HEPYLAH to kawanku MOHD RAZIF MUZAID..kwn time aku diploma nie..yang suka ckp slamber badaks jer dgn aku..suke kutuk aku pun dia nielah..'Ajib!skang aku tak pakai bedak byk2 dah.muka aku cantik tak??'(bedak-bedak jgn sebut haa:P )
Sorang lagi
..MOHD ZULHILMI aka Mimie..tp aku biasa panggil dia Mie..yg ni kawan separuh diploma..hehe..knp separuh??..sila tnya tuan yg empunya badan..hehe..Hepy Bday ok Mie..dah berpunya pun skang..dh kawen;)..congrate..hepy-hepy slalu..
So selamat tinggal...bye-bye 2011.......syukur alhamdulillah masih di panjangkan usia di beri kenikmatan utk teruskan hidup dan Selamat Datang,Welcome,Ahlan Wasahlan ya 2012...peace semua....



Yang Bosan,
LyNn04

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz