Friday, December 09, 2011

Bukan Pengkid

Wrote by Lynn Easyanz at 1:35 PM
Semalam,secara tak sengaja terlayan filem baru arahan Syamsul Yusof...'Aku Bukan Tomboi'.
Cerita quite ok...kelakar,perwatakan hidup..as a tomboi,as a bendul,as a pengkid...semua mmg terbaek lah.....
Cuma nk komen skit part pengkid-pengkid tu...huhu..typical sangatlah...ade ker pengkid yang mcm tuh?over sgt beb over!..meluat plak aku tgk...setahu aku la kan..pengkid-pengkid nie takkan nak punya berlawan or bermaki-makian dgn lelaki..they know who they really are actually..so dlm cerita tuh mcm tipu la plak kan...ajak kawin lah ape semua..haish...pengkid tetap tau siapa diorg la..aku pun ade kawan-kawan pengkid la..tak de la typical macam tu ha..during hari raya...baju kurung still nak pakai,tudung tetap tak lupa,terawih tetap ajak berjemaah...ha..so aku tau la..hahah..emo la plak..bukan ape..agak meluat watak-watak pengkid dalam crita tu...yang lain ok...kelakar jgk..
Hari nie plak...plan...nk operasi rumah Abah...mau kemas mana patut..so after Jumaat jap lagi nak berangkatlah ke Istana sangkut tu..wish me luck.hehe..will uplode before and after the operasi mengemas ok..yezzza..


Your X0X0,
LyNnEmiYa

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz