Wednesday, September 14, 2011

Exercise vs Release tension

Wrote by Lynn Easyanz at 10:27 PM
Dulu kalo aku stress,serabut,tension..mesti ada yg nasihatkan aku gi exercise,gi joging do some riadah..believe it'll help you release ur tension..tp aku yg dgr mcm nk pang kot!benci tol tiap kali di nasihatkan sedemikian coze bg aku..exercise,riadah and wat so ever tu lah..bukan ker penat..bg tambah tension lagi ade ar!..ape ker bangang punya nasihat tu..ckp boley ar..ko wat ar tgk..rasa mmg mcm nk hempuk2 org tu wat smackdown ha!..
BUT...but..today..tanpa di sengajakan..aku dlm keadaan yg agak stress and agak serabut jgklah dgn masalah sekeliling,dh gi gym..and tanpa di sedari..aku rasa sgt lah release stress rasa tersgtlah best..wat the???...so sorry for those yg pernah bg aku nasihat nie tp aku tak ikut..sorry beb but thanks a lot..so uols should try ok..di smping sihatkan badan,dpt kembalikan stamina and jd lebih cargas gitu..heheh..
Mmg rasa lain sgt pas balik gym td..tp xdinafikan rasa letih jgk..esk masuk kelas plak..azam nk kurus niee....perghh...azam tp azab nie..heheh...gemuk sgt dh pas raya nie..tgk perut sendiri pun takut beb..ahahah...xyah tgk kat lain ar kan..haha..aduih..xper2...soba2...pasnie harap2 ade perubahan...azam tuuuuuuu...
Ok ah..tu jer..hari crita kesihatan jer..esk2 gosip plak k..hehe...daaa..!

Yang Sihat,
LyNn04

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz