Friday, September 02, 2011

Cerita Raya 2011

Wrote by Lynn Easyanz at 3:31 PM
Waahh...hari nie raya ke-4 suda.smlm 1st Sept,bdaya mamaku terchenta..HAPPY BIRTHDAY MAMA..smlm gak kembali ke umah suda..herm..blk dr kampung halaman..tamatlah suda raya di desa..heheh(desa kah?)..
Cerita pasal raya 2011 nie..biasalah byklah bezanya kan..thn nie..pg raya bgun..siap-siap trus ke bayan lepas raya dgn Abah terchenta...tak mcm selalu..bgn pagi..beratur suma..raya kat bayan baru dulu..hehe..byk kelainan di tahun ini...huhu...settle raya-raya dgn all the beradik-beradik kat bayan lepas..beransurlah kami pulang ke pangkal jaln..hehe..balik bayan baru smula ar..aku,yaya,ieffah and aji..(safwan,apis..raya di rantauan).. Then duduk lah di rumah seharian..plannya mau ke rumah tok cik mlmnye..sbgai tradisi turun temurun...tp plan cancel last minit atas sebab musabab tak tertentu..hehe...tp mlm kuar tetap kuar gak..haha..gi Fun Fair..adoi la..xpernah di buat orang ah..gilos..gilos raya ever...hahah..tp tak main ape pun..just pusing-pusing,kotorkan kereta then balik ke lubuk....Tak banyaklah nk di ceritakan untuk raya tahun nie..cuma..tahun nie 1st time kot aku drive kat penang..pergh!!!mmg aku benci ah...tak suka tak suka!!..jgn nk suruh aku drive kt penang lagi dh..jalan kecik,one way ja memanjang!!boleh jalan daaa..!plus..penang driver sooo RUDE..seminggu duduk sana,horn keta aku kompem kena tukar baru..

So,hari nie dh di rumahku syurgaku..ingat nk gi swim..nantilah kita fikir-fikirkan dulu;-)..




Salam Lebaran,
LyNn04

1 comments:

Anonymous said...

at least raya tak duk dlm utan mcm saya. (well, it felt like living in a jungle. tapi tak la sebenarnye)

kindly visit my jungle.

http://emilscarecrow.blogspot.com/2011/09/serba-serbi-raya-2011.html

 

Design by LyNn Easyanz