Wednesday, October 07, 2009

semakin hampir..huhu..err..

Wrote by Lynn Easyanz at 1:14 PM
hari nie selasa..xada kelas...duduk rumah jer...presentation FYP pun xbape lama jer lg..huhu..sungguh menakutkan bila memikirkan ituuu..uhuk..uhuk...tensen ja aku makan...hari pun rasa mkn byk tol..adoi...gemuk la aku pasnie..huhuh...hopefully everythings going fine...hari itulah penentu segalanya....nk ke kampus hari nie tp keadaan tak mengizinkan...so tak leh nk gerak memana pun..hurmm..pejam celik...bulan nie bulan terakhir aku bergelar pelajar...next month dh exam...hurm..mcm tak percaya jer..rasa smlm ja baru register masuk..and rasa smlm gak baru plan nk berhenti belajar..tup..tup..nk grad dah..alhamdulillah..byk gak pahit manis spjg sambung belajar kt sini...mcm2 org yg aku jumpa..mcm2 kenangan yg aku dpt and mcm2 ilmu yg aku belajar...kwn2..karenah kwn2...hurmm..suma tuh aku dh mula rasa rindu walaupun xhabis blajar lg...alam pekerjaan tak sama macam alam belajar....apa pun BFF ok kawan2;)..jgn lupa contact2 yer pasnie..walau masing2 dgn haluan masing2..jgn lupa kwn2 lama yer;)...as we go on we remember all the times we had together..and our live change come what ever..we will still be friends 4eva..!!!.....

status:..malas nk start ngadap coding so ngadap blogging dulu.ahaks!..

---> GaDiS KeRiSaUaN<---

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz