Monday, September 10, 2007

ARI KU YANG BUSAN DAN...

Wrote by Lynn Easyanz at 8:36 AM
sunday..suppose cuti-cuti hjg mggu nie...sumer org kuar..jln2 ker,shopping2 ker...adoi bosan tol aku..terperap umah jerk...nk kuar asyik tak jadik...ada jer halangan..abis2...duduk umah dah tak da benda sgt..aku on9 jer tak abes2...tak pun tgk tv..layan lawaking...ehehe..best jgk..dulu memule kuar..aku la org yg slalu kutuk rancangan tuh..nk tiru senario kata aku..jgn harap la aku nk tgk..huhu..tp skang aku plak peminat setia rancangan tu bile arituh aku tertgk skit..skali layan beb!ape lagi..aku ni kan suke gelak..wakaka...wahaha..miahaha..heheh..hahah..hihi..ha..lebih kurang mcm tu ar...so,slalu jer tggu bile plak next episode..heheh..so ape lg..jgn lupa saksikan lawaking di astro prima..dan pada sesiapa yg berkesempatan,boleh la tgk rakamannya secara lgsg di NZ curry house(betul ke name tu aku eja ha?hemtam je la labuuu.)..tp,kat mane kedai tu ek..nnti aku carik...heheh...aku nk g tgk secara life..heheh..leh kenalan dgn johan,zizan n tauke..minat seyy...hahah...
mak ai..ape aku dh merepek nie...gi promote lawaking plak...ni kena mintak komisen nie!!nk kena call pihak astro ni..erm..ni la kalo dah kebosanan tahap cipan..huhuh...uwaaaaa...esk dh mula kelas balik!!..tak bleh tido lewat2 dah,tak leh nk ym lame2 dah..adoi..study2,assignment2,projek2,presentation2..uwaa...
tenson,tenson..huhuh...nasib la...inilah hakikat hidup seorg pelajar...moral of story ialah...hormati dan sayangilah org tua anda..erm...heheh..apalah..moral dgn cerita tak kena lagsung..oklah geng..aku stop sini dulu..kang merepek ntah ape2 la lg..huhuh...busannn..huhuh...ya salammmm...---LyNn04---

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz