Tuesday, August 22, 2006

holiday....;)

Wrote by Lynn Easyanz at 11:04 PM
assalamualaikum sumer..erm..lame gak aku tak meng'update'kan blog aku ni yerk...smpaikan nk citer ape pun aku tak tau dah nie...ahaks..!anyway..skang aku baru cuti..so baru ade mase nk tulis...slalu bukan tak der mase cume kalo kat lab..aku malas nk post arr...tak der feel org kate..heheh..erm...dr mule orentasi smpai ler skang..byk giler nk citer smpaikan tak tau nk mule yg mane satu dan lupe ler plak.....huhuh...
skang ni aku kat umah..huhu..syok abis...tak tau nk ckp camner...erm..yeler..aku kan org kampung..jiwa tak masuk arr duduk kt town2 nie..sesak,asap2,kecoh2...huhuh...tak masuk ar beb..erm...actually,aku miss kt family aku sumer...so terubat ler rindu dihati ini..hehehe..tak lupe gak..always jer think of u ba...huhuh:(hopefully this month akan bertandalah kubur ba ok..ijan dgq mama abah kata nk letak nisan kt kubur ba bln nie...berbahagialah ba disana ok...luv u 4eva....:(
nxt topic...kang 'banjir' plak kat sini ni ha....so...aku nk citer skit pasal aku orentasi dulu..maybe dh xpired kot citer nie..tp tak kire..aku nk citer gak!

aku n the geng always jer cover depan2..hehe..nk interprem lbh la katakan







heehe...erm...ok..aku diorientasikan ari tuh selama..erm..4 hari kot kalo tak silap..ntah tak ingat dah arr...kitorg buat kat pantai morib...(mane ekk..area2 selangor ker?)erm...best gak kt saner..cumer time jer yg tak cukup...geram aku dibuatnyer...aku mandi pun sehari sekali jer!yg diorg tau nk denda jer kalo lewat.aku disuruhnye nyanyi kt depan..sabo je la..nasib mase tuh aku tanak tjk bakat terpendam aku ni ha..kalo tak..mahu pecah pentas dewan orentasi tuh dgn show aku ptg tuh..hahaha....cekik gak OC tu kang...(cekik2 syg gitu:))..then yg tak dpt aku lupe..what a stupid song of ketupat n buah limau...nyampah seyy.but quite fun la..heheh..nyampah coze cam bodoh jer setiap kali disuruh nyanyi..hihih..then masuk selut sumer..xplorace..erm..quite best gak ler..kumpulan aku yg 1st dpt jwb soalan last2 kumpulan aku yg last smpai atas beberapa kesilapan teknikal...heheh..sempoi tak?
tak byk oc yg aku knal...yg paling tak dpt dilupakan ialah..hehe..mukhliz..erm..('adik' aku rupanyer mamat nie..kalo tak aku tackle dah..hehe)..ok gak ko handle mukhliz..tp aku tak dpt accept time ko zikir n selawat b4 kitorg dilepaskan utk masuk keselut that nite ler...huhuh...sory to say ler..org dgr pun naik riso,semak perut..sumer ade..org biar ler once kite zikir2 nie..mendayu2 jer org dgr..sesedap telinga mendegrnye.hehe...(ustazah ler plak aku ni)..tp ni ko tak..erm...tak pe..keep up d gud work bebeh..heheh...ok dah ar..tak reti nk olah citer lbh2 seyy..ape pun..orentasi aku kali ni mmg best gak ler.kalo nk dibanding dgn yg b4 nie..lg kaw2 aku kena..huh!-end of part-.
spjg aku kt unikl nie...erm..byk gak yg dh aku..tak lupa gak yg aku knal...erm...bab ni yg malas nk komen..huhuh...kwn tak yah ckp ar..ramai aku dpt..;)kwn biar beribu..berkasih yg biar 1 tak gitu?erm..thn ni bday aku once again aku celebrate kt kl...tp thn ni best skit ar...paling tak best thn 2003..kena marah dgn tuuut...geramnyeeeeer....paling best plak thn berikutnyer..hehe..2004..celebrate dgn UNIC...kebetulan aku bawa kwn2 gi tgk nasyid...huhuh..thanks to hasyim ok..tak lupe gak thanks for d cd as my present..hehe...erm..thn ni best gak coze..kwn2 ramai yg tau..siap nk nyanyi kat aku lg...(hehe..nk nyanyi lain kali ajak aku k..korg jd b/up singer dah ar..wahahaha)...present plak..erm..dah tua2 ni tak de ar byk mane sgt pun..dpt coklat(thanks to am),dpt frame pic(thanks to mail),dpt accessories hp(thanks to hafidz),dpt 2 teddy bear(thanks to abg hud)..erm..tu jer kot...yg lain tuh wish je...thanks to apis..hehe..duduk jauh2 ingatkan lupa pada sikembarmu ini.tak lupa jgk mama abah..tenkiuk2...amboi..aku dh mcm ucapan mlm AIM la plak.ahaks..sory2...
erm..rasenyer dah kot aku tulis smpai sini.kang lbh2 ade yg nyampah plak...nk ym dgn apis sat nie...oklah...wassalamualaikum....

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz