Sunday, August 27, 2006

during my cousin's wedding

Wrote by Lynn Easyanz at 5:10 PM
kenduri day...heheh..hari ni gi kenduri bustani n maslina..wat serentak sekali dua2 cousin aku nie...bertolak dr rumah after zohor coze abah got meeting at dewan millenium kepala batas(with pak lah ker abah?)..then..dlm perjalanan..erm..sesak ler kt tol nk ke png bridge..standard arr..weekand la katekan..huhu..ditmbh plak dgn kerja2 pembesaran(betul ker ayat aku ni?) penang bridge..lg ler sesak..huhuh..then..sesampai jer kt umah kenduri..msk cari pengantin dulu..ushar pelamin..(konon2 cari idea utk pelamin aku plak nanti.wakaka)..then pas abis ushar2 ape yg tak patut trus cari port..utk..utk..makan time!!!!..heheh...aku mkn with ipah,aji n my mami jer coze abah puasa so..abah just pantau (lbh kurang jd 'jaga' ler ni..hehhe..saper amik mkn lbh...siap!!)...then tgh mkn2..gosip2(heheh..standard mami jarum ler katakan)..our hail amir plak smpai..so abah n mama..chating ler plak dgn our hail amir jap..after that..kami trus tuju ker...bayan lepas.umah ngah.for our asar..kt sana mak chaq pun ada..so ramai ler jmpa kt sana..meriah..dah mcm hari raya ler plak..hehe..(duit raya...duit raya!!itu yg ptg...hehehe)















ni pic time kt umah ngah..hehe..aku dah rupa artis turun padang..tgh kena 'interview' tuuuu...........huhu..ade lg pic..nk tgk gi kt album aku k(tp tak sumer arr aku upload..)dh ngantok seyy..

so..pas jer gi umah ngah..trus gi sg.pinang amik yaya bawa kuar mkn skali coze abah nk berbuka puasa..abah apa lg..nasi kandar ja yg dia tau..chorestar..favourite abah la katakan..tp aku,yaya n mama tak mkn coze kami tak nak nai dah..so abah bawa kami ke padang kota plak after that..aku n yaya mkn satay..dan mama mkn bihun singapore..erm..then settle mkn..trus gi sg.pinang hntr yaya balik.huhuh..miss u much my yaya.mmmmmmmmmmuah..then trus shoooot ker tasek gelugor to our teratak....hehe..tpt kol 11 smpai ler kami..huhuh..aku salin2 baju n solat..then trus jer ngadap pc ni to edit my blog..(ape kes aku ckp omputih lak ni..hehe..jd syarifah aleeya kot..'i sound stupid when i speak malay'....wakaka..)oklah..aku stop kat sini dulu..kekeringan idea dah ni..ngantok ma..heheh..bye..

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz