Wednesday, June 28, 2006

penat..letih..tired..eheh...:)

Wrote by Lynn Easyanz at 2:30 PM
huhu..ari ni quite penat lar...packing brg2..the most things i hate 2 do..mmg benci giler kemas brg ni.tak tau nk budget..sakit pinggang abis..ari ni aku yg masak..coze mama jahitkan bj kurung utk aku..hihi...cam lawak jer aku msk kan..pastuh..aku layan citer kt tv...malin kundang pastuh smbg layan the bold and the beautiful kt channel 70..then smbg dgn telenovela kt tv 3 plak..huhu..
arini pun rajin gak aku chat..layan ym..dpt ler chat dgn sorg dua yg jarang2 aku chat tuh...erm.herm..ade yg menyenangkan ade yg sebaliknyer...kecil hati aku..huhuh...
sakit kepala pikir nk smbg blaja balik nie..bkn ape..otak dh beku coze lame giler lay park umah...camner la nk cairkannyer balik...ok ar...kekeringan idea nk tulis...last but not least..HEPY BDAY KAT APIS ORITE SMLM 26 JUNE..!mkn coklat jgn lupa den yeer...(p/s:sapa bg jam mahal tu kt cheq ha?heheh)

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz