Monday, November 21, 2011

20112011 in memory..ALWAYS okey!!

Wrote by Lynn Easyanz at 3:38 PM
hi all...agak lama gak aku tak berblog nie...mcm-mcm hal lately nie..so mcm agak malas nk berblog..but hari nie tergerak nk berblog plak.hehe..
smlm..bersempena tarikh yg cantiks..20112011 gitu loh...seharian aku kat badminton court..pergh bygkan..dr pagi smpai ke petang lah..walau xmain..tgk org yg main..Tuhan jer yg tau camner penatnyer aku ha..aduhai..balik umah dh mcm daging salai...penaaaaaaat!!!..
tp berbaloi..tak sia-sia tggu smpai ke petang sbb Mr.Raden kita menang!!yeay!!!..proud of u lah...Juara tu...eventhough single just runner up...tp sgt berbangga..tabik dgn lu la beb...mix ttp Juara segala juara..pergh..skali main dua medal trus dia balun..bg i satu ek..haha..SEKALUNG TAHNIAH gitu loh..hehe...next post aku upload gmbo Juara bersama medal-medalnye..suke la tuuhh..
balik dr game..dia blanja aku aiskrim magnum jer sbb tman dia one whole day???hello...sakit pinggang,berpanas,badan melekit sume...sape nk jwb??no,no,no...nk upah lain ok..i'll tell u nanti ok..haha...
orite uols...nantikn next post aku k..hari ni baru nk jumpa encik Juara..so baru nk amik pic dgn dia..hehe...okeh..adios!..

Yg Hepy,
LyNn04

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz