Saturday, January 05, 2008

rock-rock jugak beb!!..

Wrote by Lynn Easyanz at 2:11 PM
ai..nuthing to say bout 2day...xbyk yg aku wat arinie...time2 cuti nie ler masanya aku nk memblogkan diri..nnti dh mula kelas bz skit..and aku mls nk menulis blog nie..actually arini aku byk tgk tv dan surfing jer..nk wat keja kkursus aku tuh..nk kena belek coding la kena troubleshoot la ape la...bikin finin la ini kepala..so aku xwat pun..lek lu..nnti wat ler..heheh..busan2 jer aku layan la youtube.lately nie aku syok plak layan ceramah2 ustaz rock tuh..si akhill hayy...layan gak...dia pandai wat lawak...sambil2 tuh dia nyanyi erm...xbusan ar.masuk dgn jiwa aku dia nie..heheh..rock2 jgk akhirat xlupa beb!hihi....then tgh2 aku search2 video2 dia..aku tersearch pada satu kata2 nie dlm akaun user yg upload video2 ustaz rock nie ar.kata2nyer mcm nie.
"Jika saya ada satu biji epal dan kamu ada satu biji epal kalau kita tukar buah epal kita, saya tetap ada satu biji epal dan kamu juga ada satu biji epal, tetapi kalau saya ada satu ilmu dan kamu juga ada satu ilmu jika kita tukar saya akan mendapat dua ilmu dan kamu juga akan mendapat dua ilmu."
aku suka tol ayat nie..it is motivate me a lot...erm...kalau la semua masyarakat skang nie mgunakan kata2 tersebut sbg prinsip diri mesti negara akan byk melahirkan generasi2 yg berilmu dan berakhlak...
oklah...xmo celoteh pjg2 arinie..nk wat keje aku skit...'til then c ya!..

0 comments:

 

Design by LyNn Easyanz